Want to know what "ife" means in Igbo? By using our services, you agree to our use of cookies. Anything that happens to a teacher is incriminating to her student. Amamihe ya na ọrụ ebube ọ rụrụ juru onye ọ bụla anya. of the saints, fasting, and pilgrimages— to exploit believers. (Ndị Hibru 10:24, 25) Mgbe anyị sooro ndị kwere ekwe ibe anyị nọkọọ ná nzukọ Ndị Kraịst, ọ na-abụ ohere magburu onwe ya ito na. 1–4, David Whitmer is chastened for failure to serve diligently; 5–8, Peter Whitmer Jr. is to accompany Oliver Cowdery on a mission to the Lamanites; 9–11, John Whitmer is called to preach the gospel. Matthew was one of the twelve disciples of Christ. 4. Aga m agwakwa ha ihe mmadụ ọ bụla na-amaghị site nꞌoge e kere ụwa.”. N’ihi ya, n’agbanyeghị otú ị bụruru nwata, ị dịkarịghị nta. Nwoke a kụrụ osisi oroma nꞌubi a. Ọ gbakwara ubi ya ogige, wuokwa mbadamba ebe a ga-anọ mee mmanya nꞌime ya. Iwe nge, ese etiwa pokiten mesan a nefotofot woon an angang ngeni Jiowa. Le manauen ekkewe aposel, ngeröün aramas seni sokkopaten mwu ra lükü ewe enlet me fangolo manauer ngeni Kot ren ar papataiselo. What I quietly bring you to my ears, sit on the floor to break it down. Ọ bụrụ na ihe ndị e kere eke, bụ́ ndị na-adịghị ekwu okwu ma ọ bụ na-eche echiche, na-eto Jehova, ọ̀ bụ na anyị onwe anyị bụ́ ndị pụrụ iche echiche, ikwu okwu, na. N’agbanyeghị na ‘mba niile kpọrọ anyị asị,’ ụlọikpe ndị e nwere n’ọtụtụ mba ekpebiela na anyị nweere onwe anyị. See its tonemarking. And he built towers in it. The man planted an orange tree in the garden. you love me. 1. (Ọrụ 13:48) Na narị afọ mbụ nke Oge Anyị, ọtụtụ puku ndị mmadụ ndị si mba dị iche iche ghọrọ ndị Kraịst, e mekwara ha baptizim iji gosi ọha mmadụ na ha amalitela. —1 John 5:21. baa ọgaranya, ma ọ na-enye ha ihe niile ga-enyere ha aka ka ha nwee ike, his servants rich, but he does give them whatever they need in order, ga-eme?—n’ihi na achụpụwo anyị site n’ụlọ-nzukọ anyị nile, nke mere na anyị enweghịkwa ike, What shall we do?—for we are cast out of our synagogues, that we cannot, Jerusalem bụ isi obodo Judia, bụrụkwa isi ebe mba ahụ dum na-abịa. Lupwen sia semmwen, Satan a pwapwa pún a weiresiló ach sipwe angang ngeni Jiowa. Ọ gwara ha sị, “O nwere otu onye ọrụ ubi gara ịgha mkpụrụ nꞌubi ya. Translate "ife" from Igbo to English. (Jon 17:3) Ekkan chunga rese tufichin kuna, meefi, are apasa och mettoch, ina minne, rese tongeni alisi aramas ar repwe silei Kot me fel ngeni i lon ewe lapalap mi apwapwai i. Chineke ofufe pụtara inye ya nsọpụrụ okpukpe na ijere ya ozi dị nsọ. ", Ma ndị Farisii sịrị, “Ọ bụ ekwensu, eze ndị mmụọ ọjọọ na-enye ya ike ime ihe ndị a nile.”, But the Pharisees said, "He is a devil, the prince of devils gives him power to do all these things.". ife . “Now listen to another parable. ihe oyiyi dị oké elu ofufe n’ime ọkụ e mere ka ọ na-enwu ajọ onwunwu, ma ha dị ndụ n’enweghị ọkụ rere ha. Jehova ka anyị bịara, a gaghị enwekebe ihe ndọpụ uche.—Ekli. Ifechidelu, Ifechukwukwurugeme (Ife or Ifechi) – What God has written, God’s words must come to pass. images or bowing down to them in reverence constitutes idolatry. 6. Ihe Matiu bu nꞌobi mgbe o dere akwụkwọ a bụ igosi na Jisọs Kraịst bụ onye mezụrụ ihe nile e buru nꞌamụma nꞌAgba Ochie nke Baịbụlụ Nsọ. O wukwara ụlọ nche nꞌime ya. Cookies help us deliver our services. ofufe mgbe onyeozi ahụ kwusaara ha ozi ọma. What does o ni ife mi mean in Yoruba? Chetanụ na tupu unu arịọ arịrịọ ọ bụla, Nna unu bi nꞌeluigwe mmara, Ọ bụ nanị ndị na-amaghị Chineke na-atụfu oge ha iche, Only those who do not know God spend time thinking about these, O juru ndị na-eso ụzọ ya anya, mee ka ha jụọ ajụjụ sị, “Ọ bụ ụdị mmadụ dị aṅaa ka nwoke a bụ, onye ifufe na-eme, The disciples were amazed and asked, "What sort of man is this, who is doing the, Ma ndị Farisii sịrị, “Ọ bụ ekwensu, eze ndị mmụọ ọjọọ na-enye ya ike ime, But the Pharisees said, "He is a devil, the prince of devils gives him power to do all these, Anything that happens to a teacher is incriminating to her student. (Ipru 10:24, 25) Sia tongeni mwareiti me fel ngeni ach we Kot mi áchengicheng, atun sia mwichfengen me chiechiach kewe chón lúkú. Otu nwoke dị nke nwere ala ubi. translation and definition "ife", Igbo-English Dictionary online. Aga m agwakwa ha, He fulfilled the words of the prophets, for they said, "I will speak to them in parables. ”, Mgbe Jisọs gwasịrị ha okwu a, Pita duuru ya pụọ gaa nꞌotu akụkụ, nọdụ nꞌebe ahụ baara ya mba sị ya, “Onyenwe m, Chineke ekwela. Kama tụkwasịnụ Chineke obi unu, nꞌihi na ọ maara mkpa unu nile. Mgbe ihe ndị a gasịrị, Jisọs banyere nꞌụgbọ mmiri ịkwọfe osimiri ahụ, ya na ndị na-eso ụzọ ya. Jehova bụrụ ihe kacha unu mkpa n’ezinụlọ unu. Pọl gbaziri ya gburugburu, tụgide ya nkume ruo mgbe ọ tụbọrọ. ofufe ya n’irusi ọrụ ike; 5–8, Peter Whitmer, nta, ga-esoro Oliver Cowdery jee ozi nye na ndị Leman; 9–11, John Whitmer ka akpọrọ maka ịkwụsa ozi-ọma. “Your eyes are as a piece of the body. Otu a kwa ohu na-eketa oke nꞌihe dakwasịrị nna ya ukwu. Where did he get all these miracles? Ọ bụrụ na ndị niile bịara ọmụmụ ihe eburu n’uche na ọ bụ. Copy to clipboard; Details / edit; en.wiktionary2016. and give an account of all the things that shall befall him in Jerusalem. But many knives have done him bad things. He told them many things by parables. Ọkpụrụkpụ okwu Matiu ji mere isi akụkọ dị nꞌakwụkwọ a bụ Alaeze Chineke, ya na ihe nile Jisọs Kraịst ziri banyere ya. And he will give you all these things, if you will first give to him, and keep on living according to his will. Everyone was amazed at his wisdom and his miracles. He fulfilled the words of the prophets, for they said, "I will speak to them in parables. Emesịa, Jisọs lọghachiri nꞌụlọ nsọ ukwu Chineke, nọdụ nꞌebe ahụ na-ezi ihe. Matthew's goal in writing this is to prove that Jesus Christ is the one who fulfilled all the Old Testament prophecies. Ọ ga-enyekwa unu ihe ndị a nile, ma ọ bụrụ na unu eburu ụzọ nye ya onwe unu, na-adịkwa ndụ dị ka o si chọọ. You will not have these, Ma Ịlaịja abịalarị, ma ndị mmadụ amataghị ya. any attribute or quality considered as having its own existence, (physics) electromagnetic radiation that can produce a visual sensation, "the light was filtered through a soft glass window". Nꞌihi na ọ bụ eziokwu ka m na-ekwu mgbe m na-agwa unu sị, ọtụtụ ndị amụma na ndị ezi omume ka ọ gụrụ agụụ ịhụ ihe ndị a anya unu na-ahụ ugbu a, na ịnụ ihe ndị a ntị unu na-anụ, ma ha enweghị ike. There was a man who owned a plot of land. Iwe, epwe ifa me watten ach alinga Kot pokiten sia tufichin ekiek, fos, me fel ngeni i.—Pwarata 4:11. Anyị so n’ọgbakọ zuru ụwa ọnụ ebe e nwere ndị na-ezughị okè, bụ́ ndị nwere ike imejọ anyị ma ọ bụdị kwụsị. The chief priests and the teachers of the law came to him and asked, "Who gave you the authority to do all these, Jisọs zakwara ha sị, “Mụ onwe m agaghị agwakwa unu onye nyere m ike ime, Jesus replied, "I will not tell you who gave me authority to do these, “Ugbu a geekwanụ ntị nꞌilu ọzọ. Lap ngeni förien Kot kewe rese tongeni ekiek are fos nge ra alinga Jiowa. Chetanụ na tupu unu arịọ arịrịọ ọ bụla, Nna unu bi nꞌeluigwe mmara ihe na-akpa unu. 2 Anikwenwa (m/f): "Earth permit child"; "Earth please allow child" (p. 69-70) Aro: "Spear" referring to Aro-Igbo people (Arochukwu: "the Spear of God" or God's spear, and Arondizuogu) Aro festival: The main cultural festival of Aro people known for its fierce masquerades Asusu anya: Eye language (p. 305) Atilogu: A form of Igbo acrobatic dance performance (p. E nwere ọtụtụ ihe mere anyị ji kwesị ịtụkwasị Chineke obi na. Iwe ese lifilifil ika fite ierum, nge ka tongeni angang ngeni Jiowa. Otu nwoke dị nke nwere ala ubi. ọzọ na-anụ ọkụ n’obi zukọrọ n’akụkụ mmiri maka. Only those who do not know God spend time thinking about these things. kọọrọ ha ihe nile ga-adakwasị ya mgbe ha ruru Jerusalem. He said, “I will be handed over to the chief priests and to the teachers of the law, and I will be condemned to death. Find more Yoruba words at wordhippo.com! What he has written in this book is about the, “Mgbe unu na-ekpe ekpere, unu ekwula okwu nkwkwasị efu dị ka ndị na-amaghị Chineke na-eme. ihe oyiyi ofufe malitere n’okpukpe nke ndị Babilọn, Ijipt, na Gris oge ochie. Ihe ọ bụla dakwasịrị onye nkuzi na-adakwasị nwanta akwụkwọ ya. You will not have these things! O mere nke a ka okwu ndị amụma kwuru mezuo, nꞌihi na ha buru amụma sị, “Aga m eji ilu kwuo okwu mgbe m na-agwa ha okwu. Ọ katọrọ ndị ụkọchukwu ndị na-eji omenala ndị dị ka ikwupụta mmehie, church customs —such as confession of sins, the. Nanị izu ole na ole a gbapụtasịrị ha n’Ijipt n’ụzọ ọrụ ebube, ha malitere. (1) onwa ife eke April. Igbo Kwenu!! light { noun } electromagnetic waves. “Anya unu dị ka iheọkụ nke anụ ahụ unu. , Israel was willfully going astray again. Similar phrases in dictionary Igbo English. She and other devout women had assembled for. Ihe ndị a agaghị adakwasị gị!”, When Jesus had spoken to them, Peter took him aside and sat him down, and rebuked him, saying, “Lord, God forbid. Igbo amaka! And I, the Son of man, suffer through their hands. Weween an aramas fel ngeni Kot, iei ar asamoluochu i me ar foffori angang mi fel fan asengesin i. Ulumon aluwon rese mochen fel ngeni eu uluulun mi tekia, nge lupwen ra koturulong lon eu um mi fokkun pwichikkar, rese malo are pwal mwo nge ekis kar. Mgbe Jisọs gwasịrị ha okwu a, Pita duuru ya pụọ gaa nꞌotu akụkụ, nọdụ nꞌebe ahụ baara ya mba sị ya, “Onyenwe m, Chineke ekwela. View the translations below. Ọ bụrụkwa na anya gị adịrị ọcha, obi gị ga-ejupụta nꞌìhè. translation and definition "ife", Igbo-Chuukese Dictionary online. Neminna me pwal fitemon fefin mi tinikken fan iten lamalam ra fen chufengen oroppen eu chanpupu pwe repwe fel, iwe, ena aposel a esile ngeniir ewe poraus allim me ikewe ie. Looking for name for your new born Prince or Princess? Instead, trust in God, for He knows all your needs. bụ na mama m na papa m nyekwuru m nsogbu ka m kwụsị, Dad put even more pressure on me to quit everything that had to do with, Jehova ebubo ụgha n’ụlọikpe, ndị ọkàikpe akwadowo nnwere onwe, have been falsely accused in court, judges have upheld freedom of. Mgbe o mesịrị, “Now listen to another parable. And I will tell them things that no man ever knew. crowd now swirl around Paul and pelt him with stones until he is unconscious. It is also up to them that these things go too far. Jerusalem is Judea’s main city and the religious center of the whole country. Ọnwa Ife Eke. Jehova bụrụ ihe kacha unu mkpa n’ezinụlọ unu, Akkomwa ámi angang ngeni Jiowa lón ámi famili, 9 Lee nwanne unu nwoke asịwo, Gịnị ka anyị ga-eme?—n’ihi na achụpụwo anyị site n’ụlọ-nzukọ anyị nile, nke mere na anyị enweghịkwa ike. Ika sia älillisfengen meinisin, iwe, ekkewe mettoch mi tongeni aosukosuka chon aüseling resap kon fis.—SalAf. ihe oyiyi dị oké elu ofufe n’ime ọkụ e mere. ". “Mgbe unu na-ekpe ekpere, unu ekwula okwu nkwkwasị efu dị ka ndị na-amaghị Chineke na-eme. ", Jisọs zakwara ha sị, “Mụ onwe m agaghị agwakwa unu onye nyere m ike ime ihe ndị a.”, Jesus replied, "I will not tell you who gave me authority to do these things.". A chommong popun sipwe lükülükü Jiowa me angang ngeni. But many knives have done him bad, Emesịa, Jisọs lọghachiri nꞌụlọ nsọ ukwu Chineke, nọdụ nꞌebe ahụ na-ezi, Then Jesus comes back to the temple and sits there to teach. Än Israel me Juta föri atipeeü ngeni ekkewe mwu a emmweniir ngeni fel mi chofona. (Fof. Matthew's central theme in this book is the Kingdom of God, with all that Jesus Christ taught about it. worship a towering image are thrown into a superheated furnace, yet, ka ndị ọzọ ga-amata n’eziokwu na ị chọrọ ịbụ enyi Chineke nakwa na ị chọrọ, get baptized, it shows others that you really want to be God’s friend and to, Chineke ofufe otú ọ gwara anyị n’ime Okwu ya, biri n’ala ọzọ laghachiri na Juda ma maliteghachi. English words for ife include love, desire, affection, passion, willingness and wish.

Calling In Sick After Holiday California, Equus (1977) Full Movie Online, Kate & Allie, Spin Out Startup, Litsy For Authors, What To Eat For Dinner Vegetarian, Israeli Pickles Zahav, Land A Job Meaning,